Slyšeli jste někdy o putovní propisce? Že ne? Tak v tom případě byste takovou mohli mít. Začínáte podnikat?? Nebo váš podnik už frčí, ale chtělo by to něco nového? Jak se dostat do podvědomí nových zákazníku, aby měli o naše produkty nebo služby zájem. Ono to není zas až tak těžké. Důležitá je strategie, jak přitáhnout zákazníky. Jste vidět? Spousta firem, nebo i tedy valná většina má svoje reklamní produkty. Může jít opravdu o cokoliv. Jednou jsme byli třeba v autoservise vyměnit letní pneumatiky. A když jsme čekali, tak paní na recepci dala klukům sáček s gumovými medvídky. Řeknete si, však co, měla někde u počítače cukroví.

propiska

Ale pozor, ten sáček, respektive obal měl barvu a loga autoservisu. Od té doby, kluci chtějí jezdit jen sem, a ještě to všude roztrubují, že tam dostávají sladkosti. Tohle je chytrý tah, proč by ne. Dostali se do podvědomí, sice dětí, ale dostali. Hlavně, že se o tom bude mluvit. A tak to funguje se spousty reklamních předmětů, které můžete taky snadno získat. Máte momentálně vizitky. Tak ty jsou taky potřeba. Přeci na vizitkách jsou informace jako, jak se jmenuje firma a jak jí mohu kontaktovat. Super, tohle je taky důležité. A co takhle nechat si potisknout propisky, které budou putovní? Kroutíte hlavou a přemýšlíte, jak by asi, tak mohli být propisky putovní. Žádnou vědu v tom vůbec nehledejte. Nechystáte se třeba na nějaký veletrh? Kde budete představovat své nejnovější produkty? Nebo třeba den otevřených dveří pro středoškoláky?

tužka

Pokud ano, tak je to skvělá příležitost, jak využít potisk na propisky. Účel takových propisek je, že je používá opravdu každý na světě. Bez propisky ani ránu. Takže každému člověku, který třeba navštíví váš stánek, nebo vaši firmu, můžete jako pozornost darovat tuhle propisku. No a jak už je známo, propisek není nikdy dost a předávají se z ruky do ruky. Tak že se může dostat někomu do rukou, kdo zrovna hledá takovou službu nebo produkt co zrovna vy nabízíte. Samozřejmě je důležité, aby na propisce bylo třeba vaše logo, nejlépe i s názvem firmy, společnosti, nebo e-shopu. A díky takové drobnosti, můžete získat nové zákazníky.